لوازم یدکی هیوندای | پیدا کردن قطعات اورجینال و ارزان لوازم یدکی هیوندای

انواع لوازم یدکی هیوندای اورجنال

برند هیوندای، به عنوان معروف‌ترین خودروساز کره‌ای، جاذبه ویژه‌ای برای علاقه‌مندان به خودروها دارد. مدل‌هایی چون سوناتا، سانتافه، جنسیس، آزرا و توسان به عنوان برترین و پرفروش‌ترین محصولات این برند در ایران مورد استقبال فراوانی قرار گرفته‌اند.

یکی از ویژگی‌های مهم خودروهای هیوندای، استهلاک کم و دوام فنی بالای آن‌هاست. اگر شما هم صاحب یکی از خودروهای برند هیوندای هستید یا قصد خرید یکی از این خودروها را دارید و نیاز به تعویض قطعات یدکی دارید، ممکن است به دنبال راهی برای تهیه قطعات اورجینال با بهترین قیمت باشید. در این مقاله، در کنار هم خواهیم آموخت که چگونه لوازم یدکی هیوندای را با بهترین قیمت و بدون اتلاف وقت و هزینه اضافی تهیه کنیم. با ما همراه شوید تا با انواع قطعات یدکی ماشین هیوندای آشنا شوید.

انواع لوازم یدکی های هیوندای

لوازم یدکی هیوندای به چند دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

قطعات بدنه و لوازم تزئینی هیوندای

دسته ای که شامل رینگ چرخ، رام، درب، آینه بغل، گلگیر، شلگیر، سپر، دیاق و … می‌شود.

سیستم روشنایی هیوندای

این دسته شامل مه شکن، پروژکتور، هدلایت، چراغ خطر، شبرنگ، چراغ جلو، راهنما آینه، چراغ دنده عقب و … است.

سیستم جلوبندی و تعلیق هیوندای

قطعاتی نظیر فنر لول، سگدست، سیبک، کمک فنر، قرقری، دسته موتور، پمپ هیدرولیک، پمپ کلاچ، اکسل، سر پلوس و … از این دسته، جزء مهمی از لوازم یدکی هیوندای هستند.

قطعات موتوری هیوندای

یاتاقان ثابت و متحرک، واشر سر سیلندر، زنجیر تایم، سرسیلندر، میل سوپاپ دود و هوا، واشر کامل و … از این دسته، جزء لوازم یدکی مورد نیاز موتور هیوندای شما هستند.

قطعات سیستم ترمز هیوندای

پمپ ترمز، سیم ای بی اس چرخ، استپ ترمز، میل ژامبون، پمپ ترمز، کاسه چرخ و … از اجزاء مهم سیستم ترمز هیوندای محسوب می‌شوند.

سیستم رادیاتور هیوندای

کمپرسور کولر، رادیاتور کولر، سینی رادیاتور، کندانسور کولر، مجموعه فن آب، منبع آب، درب رادیاتور، رادیاتور بخاری و … از اجزاء این دسته هستند.

قطعات برقی هیوندای

کمپرسور کولر، کروز کنترل، سنسورها، کویل، فشنگی دمای آب، ترموستات، مقاومت فن موتور از مهمترین قطعات برقی هیوندای هستند.

قطعات مصرفی هیوندای

این دسته شامل شمع، لنت ترمز، دیسک ترمز، صافی بنزین، فیلتر روغن، فیلتر بنزین، فیلتر هوا، و فیلتر کابین می‌شود.

نگهداری و تعمیرات دوره‌ای لوازم یدکی هیوندای

نگهداری و تعمیرات دوره‌ای موارد اشاره شده در متن بالا بسیار مهم و حیاتی برای مراقبت از خودروهای شما است. توجه به لوازم یدکی هیوندای و تعمیرات منظم آنها باعث حفظ دوام و عمر مفید خودرو می‌شود. در ادامه به جزئیات و مشخصات بیشتر در مورد نگهداری و تعمیرات دوره‌ای خودروهای هیوندای پرداخته خواهد شد:

یکی از مراحل اساسی نگهداری دوره‌ای خودرو، تعویض روغن موتور است. این کار باید به صورت منظم و بر اساس مقادیر و زمانبندی‌های توصیه شده توسط تولید کننده انجام شود. روغن موتور با گذر زمان به علت اکسیداسیون و آلودگی می‌تواند کیفیت عملکرد موتور را کاهش دهد. تعویض روغن موتور باعث حفظ عمر موتور و افزایش بهره‌وری آن می‌شود.

تعویض روغن موتور هیوندای

تعویض فیلترها

فیلترها مانند فیلتر روغن، فیلتر هوا، و فیلتر سوخت نقش مهمی در عملکرد صحیح موتور دارند. این فیلترها با گذر زمان کثیف می‌شوند و باعث مشکلات در عملکرد موتور می‌شوند. تعویض منظم فیلترها در هنگام نگهداری دوره‌ای باعث بهبود عملکرد موتور و کاهش مصرف سوخت می‌شود.

بررسی سیستم ترمز

سیستم ترمز یکی از مهمترین اجزاء خودرو است که باید منظم بررسی شود. بررسی دوره‌ای سیستم ترمز و تعویض سیال ترمز و بررسی روغن ترمز از جزئیات مهم این بخش می‌باشد. این کارها باعث افزایش ایمنی در رانندگی می‌شود.

بررسی سیستم تعلیق

سیستم تعلیق خودرو نقش مهمی در رانندگی ایمن و کنترل خودرو ایفا می‌کند. در نگهداری دوره‌ای، باید سیستم تعلیق بررسی شود و هر گونه خرابی یا نقصی تعمیر گردد. این اقدام باعث افزایش ایمنی و رانندگی بی نقص می‌شود.

بررسی سیستم تهویه

سیستم تهویه خودرو شامل کمپرسور کولر، رادیاتور کولر، و منبع هوای تازه می‌شود. این سیستم باعث تنظیم دمای داخل خودرو و تهویه مناسب می‌شود. بررسی دوره‌ای این سیستم و تعویض قطعاتی که خراب شده باشند، از جزئیات نگهداری دوره‌ای محسوب می شود.

تعویض کمپرسور کولر

در مهاهای گرم تابستان، کمپرسور کولر یکی از اجزاء حیاتی خودرو است. اگر تعویض کمپرسور کولر به صورت دوره‌ای انجام شود؛ تهویه مناسب و سرمایش خودرو در فصل تابستان تضمین میشود.

چک کردن باتری

باتری خودرو نیز باید دوره‌ای چک شود. ولتاژ باتری و شارژ آن باید بر اساس استانداردهای تعیین شده توسط تولید کننده مورد بررسی قرار گیرد. باتری ضعیف می‌تواند باعث مشکلاتی در روشنایی و عملکرد خودرو شود.

با انجام منظم این نگهداری‌ها و تعمیرات دوره‌ای، خودروی هیوندای شما عمر مفید بیشتری پیدا خواهد کرد و از مشکلات ناگهانی هزینه های گزاف جلوگیری می‌کند. بهتر است همیشه به راهنمای نگهداری و تعمیرات موجود در کتابچه فنی خودرو اعتماد کنید و از خدمات تعمیراتی متخصص در صورت نیاز بهره‌برید.

چک کردن باتری هیوندای

بهترین برند لوازم یدکی خودروهای هیوندای اورجینال

برند اصلی لوازم یدکی هیوندای “جنیون پارت” و “موبیس” است. توجه داشته باشید که موبیس زیرمجموعه‌ی هیوندای پارت است و قطعات موبیس به عنوان درجه دو و قطعات جنیون به عنوان درجه یک شناخته می‌شوند. مهمترین نکته این است که هر دو برند اصلی و اورجینال هستند.

خرید اینترنتی لوازم یدکی هیوندای

در این روزها که بازار لوازم یدکی پر از قطعات غیر اصلی و تقلبی با نام قطعه اصلی و با قیمت‌های بالاست، انتخاب یک فروشگاه معتبر و تهیه یک قطعه با کیفیت و قیمت مناسب، برای افرادی که وقت کافی برای خرید در بازار را ندارند، به امری دشوار تبدیل شده است. از این رو، خرید آنلاین و اینترنتی لوازم یدکی هیوندای، از فروشگاه های معتبر، انتخابی هوشمندانه به نظر می‌رسد. این روش به شما امکان می‌دهد هم وقت و هم هزینه خود را صرفه‌جویی کنید و با انتخاب لوازم یدکی هیوندای خود نیاز خود را با اطمینان از اصالت و کیفیت آن‌ها برطرف کنید.

قیمت لوازم یدکی هیوندا

قیمت لوازم یدکی هیوندای به نوع خودرو و مدل آن بستگی دارد و ممکن است متغیر باشد. با این حال، باید توجه داشت که قطعات هیوندای در مقایسه با دیگر قطعات خودروهای هم رده، به طور کلی بالاتر هستند. با این وجود، به دلیل دوام بالا و کارایی مطلوب آن‌ها، هزینه خرید قطعات اصلی هیوندای به مرور زمان جبران می‌شود.

فروشگاه لوازم یدکی هیوندای بیران یدک

فروشگاه بیران یدک با هدف تأمین تمامی قطعات یدکی خودروهای هیوندای و کیا در برندهای اصلی و اورجینال و وارداتی که دارای کیفیت مشابه هستند، تلاش می‌کند تا مصرف‌کنندگان را به تجربه‌ای از خرید راحت با ضمانت اصالت کالا برساند. با خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو هیوندای از مجموعه بیران یدک می‌توانید آن‌ها را در هر شهری از جمله تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و حتی کوچکترین شهرها درب منزل خود تحویل بگیرید.

لطفاً توجه داشته باشید که خرید لوازم یدکی هیوندای نیازمند داشتن شماره شاسی خودروی خود است. این اطلاعات به کارشناسان فروش ما کمک می‌کند تا قطعه مخصوص و مناسب را به شما ارائه دهند. بنابراین، با رعایت نکات گفته شده و در دسترس داشتن اطلاعات فته شده می توانید خرید آنلاین و اینترنتی لوازم یدکی هیوندای را با خیالی راحت و ضمانت اصالت به کارشناسان مجموعه ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *